Prensesannesiiii tez zamanda bebeğinizi kucagınıza alırsınız inşallah 🙏 ama Çok haklısınız hatta sizin yaşadığınız hiçbirşey. Benim arkadaşımda geçenlerde sezeryan oldu ve astım hastası olduğu için norkozu çok az vermişler kız bütün ameliyatı hissetmiş 😔 berbat halde çıktı ameliyattan. Ağlamaları, çığlıkları hala kulağımda.