Mus-sak deletedmom28 Sezeryan Olunca Almazlar Canım Ya Sarılığı Vardır Yada Gelişimde Gerilik ,, Zaten Yazmış Dikkatinden Kaçmış Senin Erken Doğum Sebebiyle Diye ..
Adabahar Prensesannesiiii haklı olabilirsin ama bu şekilde post açman yanlış her bünye aynı değildir.. ben de 3 gün önce suyum geldiği için ve açılmam olmadığı için spinal sezeryan oldum 37+1 haftalık fakat bir kere bile omzum ağrımadı belim de ağrımadı sadece dikiş yerim beni zorluyor.. o da iyileşecek 1 haftaya ilaçlar içiyoruz sonuçta içimizden bir insan çıktı onun için değmez mi.. kişiden kişiye ağrı acı değişir canım allah yardımcımız olsun
zlemAcar Adabahar bende bu şekilde demiralize etmeyi doğru bulmuyorum.. yoksa annemiz acısını paylaşsın , dinleyelim onda sorun yok ama doğum şekliyle ilgili bu derece sakın yapmayınlara bence gerek yok. Sizinle aynı fikirdeyim
zlemAcar Prensesannesiiii her doğum şeklinde sorunlar olabilir. Eminim acınızdan böyle yazıyorsunuz. Ancak her sezeryan operasyonu böyle sinuclanmiyor. Bende sezeryanla doğum yaptım ve hiç böyle sorunlar yaşamadım. Sadece ilk gün biraz ağrım oldu. Taburcu edildiğim gün evime sanki hiç bir operasyon geçirmemişcesine rahat evime döndüm . Özetle sizin dogumunuz gibi problemli benim dogumuma gibi rahat geçebilir. Bence burada mecburi sezeryan olmak zorunda kalan ya da kendi isteğiyle sezeryan olmak isteyen annelerimizi bu derece tedirgin etmenin doğru olmadığını düşünüyorum. Çünkü sizde çok iyi bilirsiniz doğum zamanı yaklaştıkça zaten yeterince insan korkmaya ve tedirgin olmaya başlıyor. Bebeğinize tez zamanda kavuşmanız dileğiyle...
zlemAcar MTKutay sakın dikkate almayın . Bende sezeryanla doğum yaptım. Ve iyiki sezeryan olmuş diyorum. Erken doğumun , bebeğin kuveze alınmasının sezeryanla hiçbir alakası yok.
MTKutay zlemAcar Öyle bir anlatılmış ki sanki yaşadığı şeylerin sebebi sezeryanmis gibi çok yanlış bence
Prensesannesiiii Maliefem aynen ben sezaryen oldum bunları yaşadım ve normal Doğum daha sağlıklı hemde onu belirtmek istedim isteyen istediği gibi doğurabilir tabiki
Prensesannesiiii Merve98 inşallah bizimki de bir haftadan çok kalmaz ve hemen sağlığına kavuşur alır gelirim yavrumu 🤲🏻😘 Sizede çook geçmiş olsun
Ashsbdn Prensesannesiiii mevburiyetten sezeryan olacak insanlar var aramizda boyle bisey yazarak onlari korkutmus oluyosunuz. Her insanin sezeryani bir olcak diye birseyde yok lutfen dikkatli olalim bu konular cok hassas.
Meru MTKutay korkmana hic gerek yok rahat bırak kendini refakatcin bayan olsaydı erkekleri pek almıyorlar odaya
MTKutay Meru Yok bulunduğum hastane de erkekler rahatlıkla girebiliyor o konuda çok şükür sıkıntımız yok
Meleklerim16 Prensesannesiiii o ağrının tek ilacı nescafe gold ve bitter çikolata günde 2 büyük fincsn şekersiz için yanınada bitter hiç ağrı olmuyor ve bolca su tüketin
tubatayfun Prensesannesiiii cok cok gecmis olsun insallah bebegini saglikla alirsin kucagina tez zamanda kuvezden cikar Desene yandim ben agri cekmeye devam edecem 😔
ZehraArslaner MTKutay bende 10 gün önce sezaryen yaptım lütfen herkesin yaşadığı bir olmuyor o yüzden bu tarz postlara girmeyin bile bende burdaki bu tarz yaklaşımlardan dolayı zorunlu sezaryene korkarak girdim çok ağladım girmeden önce o yüzden o psikolojik yaklaşım beni daha çok yordu ama gerçekten hiç bir fark yok bi bebek doğuruyorsun nasıl normal Doğumda sancı çekiyorsun doğurmadan önce bunda Doğumdan sonra illa ki ağrı oluyor ve antibiyotik ile Ağrı kesici verip rahatlatıyorlar tek tavsiyem yanınıza yelek ve patik alın ve 3-4 gün üzerinizden çıkarmayın bu sırt ağrıları için birebir iyi geliyor hiç korkmayIn ve Doğumdan önce mutlaka bağırsak çalıştıran şeyler yiyip tuvalete çıkın Doğumdan sonra da hep sıvı yiyin 2 gün gazınızı ve tuvaletinizi yaptıktan sonra çok rahat edersiniz
MTKutay ZehraArslaner ya hamileligim boyunca kabızlık sorunu yaşamadım ama sanırım şimdi stresten bir kaç gündür kabızlık problemi yaşıyorum. Ne yiyebilirim ki bagirsagimi çalıştıracak.
Carsaflianne Kizlar gebelik okulundaki ebemiz sezeryani soyle tanimladi kendini dusun koltukta uzanmissin yatiyosun hic biyere gitmiceksin hatta uyuyosun bi el geliyo sizi tutup cekiyo bambaska bi yere goturuyo usuyeceginiz ac kalacaginiz hic bilmediginiz bi yere ne hissedersiniz travma gecirirsiniz sezeryanla dogan bebekde ayni bu sekilde oluyo dedi (mecburi sezeryan olanlara bisey demiyoruz ama keyfi yada korkudan sezeryan bence biraz sikintili bebegimizi dusunmemeiz lazim kendimizden once bi anne olarak ona bunu yasatmak istemeyiz dimi)
ZehraArslaner MTKutay yanınızda size bakacak birini bulsanız çok iyi olur aslında yanlış anlamayın beslenme çok önemli size yemek yapan su getiren bi sorun karşısında yardım eden birini bulsanız çok iyi olur. Eşler biraz anlayışsız kalabiliyor
MTKutay ZehraArslaner eşim destek olur ama ev işinden yemek yapmaktan hiç anlamaz annem ve kaynanam çalışıyor ikisi de bir kaç saatliğine gelip gidecekler dua edin hemen ayaklanayim çünkü çok kafaya takiyorum lohusalikta depresyona girmek istemiyorum