MTKutay ah canım sezeryan olma bebegine bakamamak ne kadar kötü bişey bende suyum geldi 2 gün bekledik olmayınca mecburiyetten sezeryan oldum 17 gün oldu hala agrım var bebegimi emzirirken kitlenip kalıyorum agrıdan çok kötü ve bunu ömür boyu en ufak bir soguk almada yaşıycakmışız ama imkanın varsa normal yap