ikiponcik_annesi aslannaz21 valla bende süt yoğurt et tavuk tahin pekmez hepsinden yiyorum artk alırsada almazsada sorun değil napıym doğunca alır diyorum artk 😊
Aysetoygar Bim öyle düşünmeyin kimi zaman sırtlarını dönüyorlar bende bir kere hareketsizliğinden acike gitmiştim sırtını dönmüş mışıl mışıl uyuyordu bir günleri bir günlerini tutmuyor bebişlerimizin ☺️
Bim Aysetoygar bilgi icin çok teşekkür ediyorum, bizim 2 hafta gelişim geriliği/su azlığı /kilomuz düşük…ondan korkuyorum biraz ve yarın kontrolümüz var .Bize dua eder misinz
Aysetoygar @Zehraaa98 bilmiyorum ki 15 gün sonra tekrar gittiğimde bu konuyu danışıcaö kafam allak bullak oldu
Dorukun_annesi Aysetoygar benim oğluşumunda 34+3 te doğum yaptım 2550 doğdu. Bugün 40 ımız çıktı eğer erken doğmasaydı normal şartlarda bugün doğum yapıcaktım ☺️
Mhr13 Dorukun_annesi küveze falan girdi mi bebeğiniz ve de neden erken doğum oldu. Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah
Aysetoygar Bim Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah şifasını versin kuzumun tabi ki ederim dualarımdasınız inşallah 🤲🏻
MerveRt Aysetoygar Hiç panik olma. Konu ne olursa olsun sakin kalmaya özen göster. Senin hissettiğin her şeyi miniğinde hissediyor. İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🥰😇
Aysetoygar MerveRt Yok çok şükür panik değilim sağolun yinede amin inşallah sağlıklıca bağışlasın Rabbim yavrularımızı☺️🤲🏻
Zhrblt Aysetoygar yok kuzum yaa benim ki 34 de 2700 küsürdü ama sırf başı dönmediği için bekliyorum bakalım doktor dönmez gibi duruyo 37 ye kadar bekleyelim dedi
Aysetoygar Zhrblt Valla benim ki dönmüş ama doktor herhangi birşey demedi zaten iki dakika bakıyor hemen gidiyor başı çok kalabalık oluyor genellikle önceden çok memnundum ama şuan doktorumdan hiç memnun değilim
Zhrblt Aysetoygar memnun olmadığın dokkorlada zor ilerler kuzum yaa rahatça bi soru soramazsın istediğin kadar göremezsin bebeğini işini halleder hemen hoop bitti içinde kalır insanın