Aysetoygar valla kuzum bende özele gidiyorum son zamanlar diye geçtim artık. Orda da garip olanlar vaar iyileri vaar devlatta da iyiler var kötüler var araştırıp bulmak lazım nasip birazda tabi memnun olmak çok önemli tabi insanın bide ilk gebeliği olunca binlerce soru oluyo kafasında doktorda öyle yapınca insanın canı sıkılıyo