TunarinAnnesi rabbim hayırlısıyla sana bağışlasın inşallah ay hormonlardan mı annelik duygusundan mı bilmiyorum ama hiç kayıp yaşamadım sizi anlamak mümķun deildir tabi yaşamadan bilemez kimse ama sizinle aynı sevinci paylaştım diyebilirim gerçekten çok duygulandım sağ sağlim sağlıklı bi gebelikle kucağınıza alırsınız inşallah ve darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🌹