BegumIscanTunc TunarinAnnesi Gelmiş mucizen canım hayırlı olsun yarın kan ver yasak girmeden belki 17 gün içinde k de ve bebek kontrolüne gidersin 🥰
Ervan TunarinAnnesi canım benimde 1 kaybı m olmusdu kısa sürede oldu şuan 10+4 çok mutluyum sende öylesin anlıyorum seni.
Annesininkuzusu01 TunarinAnnesi Allah tekrarını yaşatmasın. Sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻
TunarinAnnesi BegumIscanTunc Kuzum Ben rusyada yasiyorum burda oyle yasak durumu yok AMA yarin kan vericem
TunarinAnnesi Ervan ayyy inanamazsin nasil agladim nasil elim ayagima karisdi bide Ben tek tuplu oldugum icin gec dollenme oldu
1mucize_bekleyis TunarinAnnesi Sizin adiniza cok mutlu oldum insallah bu gebeliginiz saglikla ilerler tek tupluyum dediniz bu sekilde olunca gec dollenmemi oluyor
TunarinAnnesi ege_ayaz_mom Allah razi olsun canm suan agliyorum ne badireler atlatdim Ben bu bebek icin bir Rabbim bilir 🤲😭
mucizemelif12 TunarinAnnesi hayırlı olsun Cnm belirtin var miydi hiç yoksa adet sancısı gibi çektin mi
MinikMucizeninAnnesi TunarinAnnesi rabbim kucağına almayı nasip etsin bende ¾ gün önce öğrendim bir kayıp yaşadım hala onun sevincindeyim 😍
TunarinAnnesi MinikMucizeninAnnesi canimsin InsAllah bubsefer dunyaya gelisini gostersin Rabbim bizlere 😭