Ya kızlar dün muayeneden sonra biraz kan gibi bişeyler geldi 5 saat sonra falan normal dedi doktor kurcaladığı içinmiş bugünde tuvaletimi yaparken çamaşırıma koyu kırmızı gibi pis gibi sümükümsü bişey düştü şak diye küçük parmak kadar acaba nişan dedikleri o mu bilen var mı