sevdegnky Ameliyatta hiç birşey hissetmedim sonrasında ağrım oldu ama ağrı kesiciler fayda etti sadece uzanıp kalkarken sorun yaşıyorum biraz açıyor bugün dikiş yerimin en sağında bir şişlik hissediyorum yarın kadın doğum kontrolüm var. Bu arada çok fazla yatmadım yapım gereği annem ve kayınvalidem yanimdalar ama yinede hep bı işin ucundan tutmaya çalıştım. Sütüm hemen gelmedi mecburen mama takviyesi yaptık dün itibari ile mamayı sadece 3 kere verdik çok büyük bir gelişme bizim için 🤗