Dün biraz sancım oldu fakat ayağa kalkınca falan geçiyordu ve dakikası tutmuyordu, bugün sabah karın ağrısı yüzünden yataktan kalkamadım resmen iftara kadar dayandım eşimi bekledim iftarda yine başladı sancılar ama bu sefer hiç geçmedi hastaneye geldik nst de sancı çıktı ama çatalda baktılar ki hiç açıklık yok 1-2 saat yürü tekrar bakalım dediler. 1.5 saat yürüdüm nst ye bağladım bu sefer sancım çıkmadı ultrason ile baktılar ki bebeğimin suyu kalmamış direkt yatış verdiler sabah suni sancı ile doğumu başlatacaklarını söylediler 🤦🏻♀️ Biraz korku biraz heyecan ne yapacağımı şaşırdım şimdi nst ile gözlem altındayım sabahı bekleyeceğim… Dualarınızı bekliyorum 🤲🏻