melekanesi 10+3 uz biz de. mide yanmalarim basladi. doktorum gaviscon verdi. cok iyi geliyor. koku hassasiyeti haricinde hic bir sikayetim yok.
ne sorcam size kizlar. bu haftaydi kontrolum. bebek o kadar hareketliydi ki ellerini ayaklarini oynatiyodu surekli. doktorum bu haftada ne bu hareket dedi 😂 siz de gordunuz mu hareketlerini?
bir minnosa asik oldum ve aklimdan cikmiyor 😂😂😂