Kızlar nasılsınız?
Nasıl gidiyor hamişlik? Belirtiler ne durumda sizde?
İlk gebeliğiniz mi? Tahmini doğumunuz ne zaman?
Ben 9+4 üm. İkiz gebeyim.
Mide bulantısı. Haksızlık, uyku isteği var.
İlk gebeliğim kızlar.
Tahmini 26 Kasım. İkiz gebelikte erken olabiliyormuş. Kasım başında da olabilir.
Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻🥰
🧿🧿🧿