melekanesi ben kıbrısta yaşıyorum burda hastane iyiyse doktor kötü doktor iyiyse hastane kötü kendi halkına bile sağlık ücret ile devlet özel farketmez hersekilde para ödüyorsun tabi ki özel daha fazla ödeme aliyor ama insan verdiği paranın karşılığını istiyor hastane ve doktor ikisini bir arada bulmak zor ülke de 1 tane yeni doğan yoğun bakım ünitesi olan hastane var şartlar kötü 😔