Busraanurr Sametgizem malesef benimde 1 haftadır 1 cm açılmam var yürüyüş,hurma aklına ne gelirse yapıyorum ama bi ilerleme kat edemedik duydumdan beri zaman geçmiyor 38+4 günlük olduk bel agrısı yaşıyorum ama doktor suyun nişanın veya düzenli sancın yoksa bekliycez dedi🥺
Sametgizem Busraanurr bende hurma, pilates, squat yapıyorum bakalım inş açılma olur, Allah yardımcımız olsun 🙏
Sametgizem E_T bende pilates, squat yapıyorum, hurma yiyorum bakalım inşa açılma olur, doktorum merdiven inip çık da demişti onu da yapıcam
E_T Sametgizem Ben onları yapmiyorum sadece merdiven inip çıkıyorum birde yürüyüş inşallah faydası olur 🤗
Kvsraykt Sametgizem bol hareket yürüyüş squat hareketi ve bol duş alın hurma yiyin hem kolaylaştırır hem hızlandırır
Fatihinannesiyavuz Canım benim 5cm açıklığım vardı doktor sabaha yatış yapalım suni sancıyla dogurtalim dedi suni sancı verdiler sabah 7den akşam 9za kadar aynı hiç açılmadı saat onda 10 cm oldu hemen doğuma aldılar
Sametgizem Fatihinannesiyavuz yaaa darısı bize inşallah 4 - 5cmleri görsek bi keşke 😊aslında daha erken benim 37+3 oldum ama 1 cm açılma var diyince insan heyecanlanıyor hemen doğurmak istiyor 😊
Kbrashbz Sametgizem benim de 2 gündür 3 cm açılmam var ilerlemiyor , yürüyüş , sıcak duş , hurma hepsini yapıyorum ama hala aynı yılmak yok devam 😬💞🤲🏻
Kvsraykt Sametgizem internete yazın video olarak gösteriyor daha doğru olur birde ördek yürüyüşü var biraz zor ama çok iyi gelir
Dilemege Sametgizem bende 38. Hafta ya girerken doktor 1 cm açıklık demişti yatış yapalım istersen dedi ben kabul etmemiştim 40+4 te sabah sancı ile 2 cm açıklıkla hastaneye gittim normal doğum yaptım suni sancı ile desteklediler benım doğumumu hemde zamanım da gelmişti bekle istersen biraz daha ama yine de sen bilirsin 🌸
Sametgizem Dilemege işte bu açılmanın ilerlemesi kişiden kişiye göre değişiyor, yapısal galiba, bi arkadaşım açılmam 1 cm Di 3 gün sonra doğurdum dedi
en_guzel_emanetlerim Sametgizem 31+5den beri 1 cm açıklık ve yumuşamam var erken doğum bugün yarın olabilir dediler şuan 33+5 oldu iki haftadır açılma hiç ilerlemedi diyeyim öyle düşünün
en_guzel_emanetlerim Sametgizem çok şükür olmadı ilerlemedi doktora kalsa bugün yarın doğum yapacaksın yumuşama var baya açılmanda var demişti olmayınca olmuyor işte
Sametgizem en_guzel_emanetlerim aynen öyle yaaa bebişler gelecekleri vakitleri biliyor galiba, kendilerini ne zaman hazır hissederlerse o zaman geliyorlar