Sametgizem en_guzel_emanetlerim aynen öyle yaaa bebişler gelecekleri vakitleri biliyor galiba, kendilerini ne zaman hazır hissederlerse o zaman geliyorlar
GKP22 Sametgizem benim 32. Haftada 1 cm açıklığım vardı ve oğlum 40+2 de doğdu 😅 ilk hamilelikte açılma çok hızlı ilerlemiyor
Kvsraykt Sametgizem internete yazın video olarak gösteriyor daha doğru olur birde ördek yürüyüşü var biraz zor ama çok iyi gelir
GKP22 Sametgizem çok zordu bide yazın sonunda ağustosun 22 de doğum yaptım bütün yaz şiş yorgun geçirdim 😅😅