Hasta olmasanda illa hasta olmaya teşvik ediyorlar o an negatif çıkıpta sonradan pozitif olmıcağının garantisi mi var sanki iş olsun insanları uğraştırmak amaç hamile halinle bide test için uğraş et zaten hastaneler kaynıyor hastalıktan rabbim yardımcımız olsun hepimizin inşallah