Snrgamze Kızlar selam ben özel hastane de sezeryan ameliyat olacağım covid testini devlete gitsem yaparlar mı üç günlük testi geçerli sayarız dedi doktorum var mı özelde doğurup devlette covid testini yaptıran
Kubrakuckk Snrgamze Normalde yapıyorlar canım çoğu hastane de devletten yapılan covidi kabul ediyor zaten sorun olacağını düşünmüyorum açıkçası zaten devlette de hamileler öncelikli oluyor sıra falan beklemeyin
Beyzan Snrgamze devlet hastanesi doğuma gidecek olanlara rutin test uygulamiyor yani siz gidip doktorum test istedi derseniz yapmayabilirler.ancak gidip belirtim var ya da temasliyim derseniz yaparlar tabi bu hwr ilde aynı olmayabilir ama özellikle yoğunluk olan illerde direk test yapmıyorlar
ysfali06 Snrgamze Birisi yazmıştı burada yaptırdığını. Sancılı olduğumu görünce hemen yaptılar bekletmediler diye yazmıştı hatta
Beyzan Melek- hayır edilmiyor özellikle ayrı para istiyorlar test için 200 lira idi sanırım en son duyduğum ama tabi şehre hastaneye göre değişiyordur sadece doğum paketi olan hastaneler var onlar dahil etmeye başladı covid testini
Bsmlh Melek- benımkı ücret içinde canım hastaneye göre degısıyor bide 24 saat önce kabul ederim dedi kensımız zaten paket içinde dedi yapılacak banada
Snrgamze Melek- hayır dahil değil 150tl covid ücreti hem benden hem refakatçin den istiyor toplam 300 TL yani
Snrgamze Bsmlh ya ne güzel benim ki ücret içinde değil hem benden hem refakatçin den ayrı ayrı ücret talep ediyorlar
Snrgamze Taze_gebe bende de normal de 250 ama doğumu da orda yapacağım için sen ve refakatçi 150 150 300e yaparız dedi bende devlette şansımı denemek istiyorum
Taze_gebe Snrgamze devlette nasıl yaptırılır bütün belirtilerim var vs diyerek yaparlar mı ateş ölçseler yok 🤷♀️
Zuhranas Snrgamze özel de doğum yapacam dersen yapmıyorlar git özelde yaptır diyorlar benim dış gebelik tehliken vardı devlet hastanesi ıkinci kan testimi yapmadı ilkini nerde yaptirdiysan orda yaptır dedi. Belki vicdanlısi denk gelirse yaparlar
Snrgamze Zuhranas cok haklısın 184 sağlık bakanlığını aradım diyor ki yapar da diyemem yapmaz da diyemem hekimin insiyatifine bağlı iyi birine denk gelirsen yapar gıcık birine denk gelirsen yapmaz…
Zuhranas Snrgamze devlette tahlil yaptırmak istedim yaptıramadım. Sonra özele gidiyoruz diye kızıyorlar öğleden sonra ilk randevu benimdi devlette ona rağmen 1 saatten fazla bekledim. Allah devlete muhtaç etmesin gerçekten
Miskokulum35 Snrgamze bide bu çıktı ya 😑 hasta değiliz işte neden test yapıyorlar bide korkuya bu eklendi 😇
Snrgamze Miskokulum35 evet belirtim yok hasta hissetmiyorum ama yine de ya pozitif çıkarsa o zaman ne olacak diyorum kendi kendime…
Snrgamze Zuhranas 9 ay gittim devlete son ay burada doğuramazsın (talasemi hastalığım var kansızlık) kan ünitemiz yok dediler apar topar hastane buldum doktor buldum cidden çok zor yani