Sevgi_123 Snrgamze Ben Yalovada yaşıyorum bugün arkadaşım sezeryan doğum yaptı özel hastanede korona testi yaptırmadılar ama
Mavininannesiseyda Snrgamze ben dün gidip yaptırdım devlette. Cuma doğumum var özelde ücretli o yüzden test yaptırmak istiyorum dedim yapti