Anesanne İlk doğumumda normal ped almıştım asla yetmedi o kanamaya. Depend falan da yoktu o zamanlar. Kızımın bebek bezinden kullanmıştım bikaç gün, sonra azalınca pede geçtim. Şimdi doğumumda kesinlikle depend alırım
melikeyldrm_54 Anesanne tesekkür ederim cnm kararsız kaldım zaten hastanede bez takıyorlarmış çıkana kadar kendimizden bişey kullanmıyomusuz o yüzden orkid alırım dedim bakalım
arisin_annesiii melikeyldrm_54 canım hasta bezi çok rahat sezeryanda dependi giymek için eğilmen lazım bu ilk gün mümkün değil bana ablam giydirdi rahattım ama hasta bezi daha rahat geldi bana
mothers_baby2021 Bu depend kaç beden olmalı ? Bir türlü anlamadım 🙈şu an 72 kg oldum 28 haftalık hamileyim en son zamanda mı alınmalı ?
Hzl mothers_baby2021 Tabi ona gore al canım son haftalarda ama ben zaten kiloluydum iste en büyüğü L zaten onun o oldu size de m olur benxe zaten çok esneme payı vad
Hzl melikeyldrm_54 Depend kesinlikle alin pazartesi sezeryanla doğum yaptim normal gece pedleri ile dışarı çıktı mi çıkmadı mi derdi olucak ki odaya 11 30 geldim hastane hasta bezi takti bana depend kilot seklinde oldugu için ilk an ayaga kalmiyorsunuz hemsireler yatakta takiyor bezi hemen hastane de sürekli hasta bezi kullandim hemsiler değişti iste ama hasta bezi olmasina rağmen ogleden sonra yatağa kadar kanamam vardi çarşafları filan degistirdiler iste evde depend kullanıyorum suan göbegimi de tutuyor hem iç çamaşırı da giymemis oluyorum bitene kadad 1 hafta kullanıp sonda orkid gece kullanırım . 😊yardimci olmusumdur umarim
Mydarling melikeyldrm_54 Bende hastanedeyim şuan Orkid vardı ama depend istediler özellikle (bir paket)
Hzl yasemin333 Bende pazartesi sezeryan oldum şuan evdeyim dun geldim depend kullaniyorum cikista taktim memnunum fakat bu dikis agrilari kaç günde gecer onu sorabilir miyim . 😊
yasemin333 Hzl eve gelince üç dört gün yataktan kalkarken yatarken otururken falan acı ağrı oldu bende hareket etmeye çalıştım bol bol sonra azaldı şuanda sızlama oluyor arada cilt altında kesilen dokuların iyileşmeye başlaması demekmiş ☺️
Hzl yasemin333 Birşey sorucam kaçıncı gün bandaji cikartiyorlar cumartesi kontrolüm var cikartir mi acaba bence bandajda geriyor ondan agri var tabi bide siskinlik var hala 6 aylik hamile gibi karnım 3. Günüm benim daha çok yeni .
Hzl Hzl Evde esim yardim ediyordu bana yataktan cikarken filan iste yatagim yüksek koltuklar alcak o zor oluyor biraz iste simdi annem yardim ediyor ilk gün ki gibi olmasada agrilarim var tabi yeni. Ama ilk gun çok zor oldu .
Baloncuk41 Hzl benim 4. Gün cıkarmislardi o cikınca baya rahatlamistim oda geriyo baya ondan canim yaniyo sanmistim o cikinca kus gibi rahatladım
yasemin333 Hzl canım benim doktorum bandaj uygulaması yapmıyor taburcu olduğum gün bandajı çıkarıp pansuman yaptılar dikişin üzerine bi sprey sıktılar üzerine bandaj gibi koruyucu bi tabaka oldu o sprey şuan hala ara ara soyuluyor yara yerim kuru üzeri açık olunca çok çabuk iyileşti çıktığım gün banyo yaptım hatta üzerini kapatmadan
Baloncuk41 İkisinide al nerdeyse 40 gün sürücek bende ilk zamanlar dependleri bitiremedim diye verdim gorumceme 10 gün sonra bi costu kanamam 😱 dk basi gece pedi degistirdim illa cikti falan hazırlikli olmak en güzeli
Hzl Baloncuk41 Evet bana da o gerdiği için aciyor gibi geliyor acaba yara ne zaman kuruyor ben korkumdan oraya hiç bakmadim bandaj degistirirken ikinci gün .