Hzl size kum torbası koydularmı karnınıza ilk gün bana 4 sene önce koydular ondanmı acaba kanamam baya oldu kime sorsam öyle biseymi kaldı diyolar cok eskidenmiş 🤷🏻♀️ Benimde ilk zamanlar kesilmişti disari ciktim 10 gün kadar sonra nasisa artik gelmiyo diye rahattim sonra eve nasi gidicemi şaşırdım bebek cok agladi diye stresmi oldum bilmem cok kanamam oldu ondan sonraki bi kac gün daha gelir yani bitmez o kadar erken bide kan yapici seyler tüketin yinede ihmal etmeyin.