Esincil T_nisaa aynen canım. Birde doktorum genetik olduğunu söyledi sanırım doğru benim anneminde hep karnı çatlak yani. Çok dert etmemek lazım adamdan adam oluyor kolay değil 😂😂😂
Ssvvvggii Esincil kızlar benım annemdede çatlak vardı bende cok korktum hamılelıgımde hatta. Ama bolca yaglanın bırde su için günde üç lt
T_nisaa Esincil işin kötüsü benim annemin hiç yok halama çekmişim sanırım. 🤣🤣 kaderim sanırım olsun artık üzülmüyorum 😁
Sedarif Senatuna71 30 haftaya gircem şükür daha hiç çatlağım olmadı gerçi karnımda çok büyümedi bol giyince kimse hamile olduğumu anlamıyor sonradan çatlar mı acaba 🙄
BirMuallime Senatuna71 yok ya az değil canım benim şeker olduğu için kilolu braz 31 de 2300 falandı senin normal bence benim 3 hafta önde gidiyor sağlıklı olsun da kilosu az olsun ben şekerden şişti diye üzülüyorum 🥺🥺
Senatuna71 BirMuallime rabbim sağlıklıca kucagimiza almayı nasip etsin kuzum aslında öyle aşırı bir kilosu yokmuş bebişin gebelik şekerinden dolayı 3 kg olan bebekler var 30. Haftada
Kayasbht BirMuallime genetikte olabilir canım şekerini dengede tutuyorsan şişmez Bebek inşallah . Benim de 31 . Hafta da 2.60 gibi bir kilodaydı doktor genetiğe bağladı daha cok
Senatuna71 Eylem_kaya07 valla denicem kuzum inşallah azda olsa fayda sağlar 🙄 Türkiye haritasi gibi valla
BirMuallime Senatuna71 çok şükür canım zaten büyük ihtimal erken doğum olacak 2 hafta önce nişanım geldi sancım falan başladı ama bakalım artık nasıl olacak
Aiteh Senatuna71 ben uzulmuyorum. Benimde kapladi gobegimi catlak. Ne yaptiysam yinede catladi.ciltlede alakali.kuzenim 3 dogum yapti. 1 tanedeçatlak yok.hicbirseyde surmemis.
Senatuna71 BirMuallime valla nişanın geldimi ozaman bu aralar doğum olur kuzum senin ya 😳 erken gelmiş hatta suyu nasıl bebeğin ihmal etme görün sürekli
Senatuna71 Eylem_kaya07 benimde kırmızı kırmızı hatta beyaz var onlarda yeni yeni artık oluşuyor galiba 🙄
BirMuallime Senatuna71 suyum fazla işte canım şekerden o da 🥺 yarın kontrolüm var 2 hafta önce 5 gün yattım hastanede açıklığım falan vardı yarın bakalım ne durumdayız göreceğiz inşallah