T_nisaa
Benim çatlaklar göbeğimde değil ama 😂😂 Popomda ve bacaklarımda. Kiloyu popoma alıyorum, o yüzden her yeri tırmık tırmık kıpkırmızı 😂 40+6da doğum yaptım ama göbeğimin sadece alt kısmında 3-5 çatlak var, onlar beyaz gibi ama vücudumdakiler çok ve kırmızı. Yaza denk geldi son aylarım, yağ falan hiçbişey sürmemiştim, şort falan giyiyorum çünkü, koltuğa oturamam diye yağlı yağlı. Popomdaki çatlakları görünce hindistan cevizi yağı sürmüştüm göbeğime, etkisi olmuş olabilir. Denemediyseniz deneyin isterseniz 🥰