pinarsabrii adet gecikmesini bekleseniz daha kesin sonuç olur ama benim erken yumurtlamaydı ve 7 gün kala normal gebelik testinde çıkmıştı malesef biraz fazla sabırsız davranıyoruz böyle durumda ben sürekli test yapiyordum ama kendimde gördüğümden erken gebelik testinin ekstra bi etkisine güvenmiyorum ben normal bir testlede 7 gün önce görebildim en iyisi uygun fazladan alıp sürekli yapmak yani bence 😂