ben 4 ay denedim olmadı ama hep düşünüyordum aklımdan çıkaramıyordum. bana hep düşünme falan dediler ama mümkün değildi 🥴 neyse sonra dedim havalar ısınıyor biz erteleyelim bebek işini yaz geldi eğlenelim vs dedim ve denemeyi bıraktık. kendiliğinden oldu. o zaman anladım herkes haklıymış vazgeçince düşünmeyince oluyor gerçekten. zor biliyorum ama takmamaya çalışın akışına bırakın. 😊 allah isteyen herkese nasip etsin🙏🏼🌸