
Merhabalar, hayırlı akşamlar. İnşallah fotoğraf yükleyebilmişimdir. 2 nisandı regli tarihim. Ve ben bugün dayanamayıp erken gebelik testi aldım. Sonuç negatif. Sizce daha erken mi? Yumurtlama günlerimi değerlendirdik. Bir şey olsa çıkar mıydı. Çok üzgünüm şuan sanki olmayacakmış gibi..🥺
Şu mübarek günlerde sizlerden dua bekliyorum arkadaşlarım🙏
ya da gerçekten erken, regli tarihimin geçmesini beklemeliyim.. bu arada düzenli bir reglim yok 5-10 gün aksamalar olabiliyor.
tecrübeli arkadaşlarımdan cevap bekliyorum🙏❤️🌸