Adaa8905 ben de tam olarak aynı durumdayım. Çatlatma iğnemi 15 nisanda oldum, başta kasık ve göğüs ağrısı yaşadım ama şimdi sanki göğüs ağrım azaldı kasıkta batmalar bitti :(( duphaston kullanmıştım o da dün bitti sanırım adet olacağım çok üzgünüm :(