Adaa8905 denizinprensleri2 Yani seni üzmek istemem geçen ay bende 10. Gün test yaptım çıktı 3 gün üst üste test yaptım giderek silik çıkmaya başladı adet oldum ama benimki bu kadar da görünmüyordu çok azdı 13. Gün yaptığım test
denizinprensleri2 Adaa8905 benimde çok ümidim kalmadı canım ne yalan söylüm çünki düne oranla bugün bukadar silikleşmesi biraz kafamı karıştırıyor
Seraykrblt Adaa8905 iğneden 2 hafta sonra adet olman gerek 2 gün falan gecikirse test yap negatif çıkarsa da bekle adet olup olmadığına bak bende 2. İğnede gebe kaldım Allahım tüm isteyenlere nasip etsin inşallah🌸
Seraykrblt Adaa8905 yarın bi test al yap bakalım hayırlı sonuçlarını bekliyoruz🙏🏼 Yine de kalbini temiz tut moral ve stres büyük etkendir
Minik95 denizinprensleri2 allah allah ignenin etkisi ile mi pozitif veriyor acaba ? Bisey yiyip ictinmi ?
denizinprensleri2 Minik95 canım gece 3 te sahura kalktım yedim ve tuvalete çıktım sabah saat 7.0 de testi yaptım böyle çıktı ya 😔
Minik95 denizinprensleri2 acaba ondan olabilir mi su ictin y’a sonucta ogleden Sonra bidaha yap testin var ise
Adaa8905 denizinprensleri2 Aynen ilk öyle olmuştu öğrendiğim de 6 haftalık ti adetim düzensiz olduğundan bilemedim ama düşük yaptım