denizinprensleri2 Adaa8905 aynı ya canım küçük yerler biraz erkekleri yobaz oluyo bizde küçük ilçede yaşıyoruz dışarıya burada pek çıkmıyorum sadece komşularıma gidiyorum o kadar gezmeye merkeze gidiyoruz biraz sıkıcı bir durum ama mecburuz ☺️☺️🌺🌺🌺
Serrabalkn Minik95 şükürler olsun öyle sevindim ki adınıza sağlıkla kucağınıza alın iniallah bizlere dua edin 💜
Busraafth Adaa8905 benimde bugün çatlatma iğnesinin 10.gunu bel ağrım kasik ağrım ve akıntım var bakalım Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah
Adaa8905 Busraafth İnşallah canım hepimisde aynı belirtiler var geçen ay da boyleydim adet oldum o yüzden korkuyorum
Adaa8905 Busraafth Ben 4. De hamile kaldım ama boş gebelik oldu hamile kaldığım ay rahim filmi çekindim filmden sonra oldu
Busraafth Adaa8905 benim geçen yıl bir düşüğüm oldu daha sonra kalamadim geçen ay doktora gittim polistik over olduğumu öğrendim bu ay da tedaviye başladık bakalım hayırlısı olsun
denizinprensleri2 Adaa8905 inşallah olman canım ya belki geçer hep adet olurken böyle olup mu oluyorsun
Adaa8905 denizinprensleri2 geçen ay iğnenin 14. Günü tam bu zamanlar aynı şekil başlamıştı sabah da adet olmuştum yine aynı ağrılar
Adaa8905 denizinprensleri2 Valla bende üzüldüm de ne biliyim bütün adet belirtilerim var bacak ağrısı karın ağrısı belim uyuşuyor