denizinprensleri2 Minik95 yaa inşallah hamile olsam senle beraber takip ederdik beraber bakardık gelişimine alışveriş fikirleri yapardık yaaaa 🥰🥰🥰 ama işte şu göğüs hassasiyetim ümitsizlendiriyor biraz 🌺
Minik95 denizinprensleri2 Ayyyy gercekten y’a Ama Bence hamilesin benimde goguslerim hassas normalde oluyor neden korkuyorsun ki
Arfe denizinprensleri2 bence var bnde 11. Gün silik cıktı 13.gün yine sılık kan verdim ve şimdi 4 haftalıgız 🥰doktorumm 12 .günden sonra ılacın etkısı gecer gamılesın demıştı bnce sizdede var şimdiden hayırlı olsun 🙏💜
denizinprensleri2 Adaa8905 yarın inşallah seninde kop koyu test fotonu görürüz inşallahhhhhhh 🤲🏻🤲🏻 Dua edilecem sana canım
denizinprensleri2 Adaa8905 canım bence sen hamilesin eğer iğne günü de sayarsak 15. Gün yapıyor doktor bana o 14 . Günü yap demişti çıkmazsa zaten o gün adet olursun demişti
Adaa8905 denizinprensleri2 1 gün var canım yani yarın adet olmazsam hamileyim diyebilirim çünkü geçen ay 15. Gün adet olmuştum
denizinprensleri2 Adaa8905 bence olmazsın canım ya içime öyle doğuyor sabah test yap haber et bizlere çok merak ediyorum inşallah pozitif çıkar 🌺🌺🌺🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰🥰😍😍
denizinprensleri2 Minik95 inşallah canım benim sabah bidaha yapıcam bakalım onda da böyle koyu çıkar inşallah 🥰🥰🌺🌺🤲🏻🤲🏻
Adaa8905 denizinprensleri2 Sabah yapamam canım eşim gece çalışıyor sabah gelip yatıyor ne zaman kalkarda alırsa bir sonraki gün sabah yapabilirim 😂
Adaa8905 denizinprensleri2 Yok canım köy yerindeyim bu mahalleye yeni taşındık pek tanıdık yok yarın öğleden sonra aldırım
denizinprensleri2 Minik95 günaydın canım ben bugün test yaptım düne göre çok az çıktı https://resimyukle.link/i/3dPbZ
denizinprensleri2 Adaa8905 bende Antep’in ilçesin de oturuyorum canım bende gidemiyorum komşunun çocuklarını gönderiyorum maalesef
Adaa8905 denizinprensleri2 Bizim burası geri kafalı biraz kadınlar çarşıya gidemez kuzum eşim de aşırı kıskanç 40 km uzaklıkta merkez alışverişe falan merkeze götürür buranın insanları yiyecek gibi bakar çok kötü bi yer
Halenur_58 Adaa8905 ben de yaptırdım ama ne zaman belli olur bilmiyorum adetimi bekledim ve üç gün gecikmişti test taptım hemen çıkmıştı
denizinprensleri2 Adaa8905 aynen canım burası da öyle sanki benim eşimi anlattın sen hangi ilin köyündesin