GulcanDongel Minik95 herkese ediyorum inan ben çok şey yaşadım 2.5sene gözyaşı döktüm, şükür kabul oldu duam.. Rabbim herkese nasip etsin bu mübarek ayda hamile olduğunu öğrensinler inşallah. 🤲🥰
denizinprensleri2 Minik95 ilk hamile kalındığı zaman adet dönemi gibi kasık ağrısı çekiliyor canım 3 4 gün ama göğüs hassasiyeti bende regl olucağım zaman oluyordu
Minik95 denizinprensleri2 Peki canim kafaya takmiyacam Yarin bir test daha yapacagim ondan Sonra doktoruma gidecem
denizinprensleri2 Adaa8905 var canım beyaz kremsi akıntım var dün olmadı sadece bugün yine az az başladı senin var mı
denizinprensleri2 Adaa8905 aynıymış canım seninle belirtilerimiz sen ayın kaçında iğne vuruldun ben 17 de ☺️🌺🥰
denizinprensleri2 Minik95 anladım canım sen iğne günü de saydın mı canım çok soru soruyorum ama kusura bakma ☺️☺️🌺🌺🌺
Minik95 denizinprensleri2 evet saydim igne gunu ile 11 gün test pozitifti Yani cooook silikti sorabilirsin canim Bende Cok soruyordum
denizinprensleri2 Minik95 kan testi ver canım ilk önce onun sonucuyla git doktoruna daha iyi olur bence ☺️
denizinprensleri2 Minik95 canım benim de 11. Gün yaptım baya koyuydu test bide 10. Gün yaptım çok silikti test
denizinprensleri2 Minik95 yaa inşallah hamile olsam senle beraber takip ederdik beraber bakardık gelişimine alışveriş fikirleri yapardık yaaaa 🥰🥰🥰 ama işte şu göğüs hassasiyetim ümitsizlendiriyor biraz 🌺
denizinprensleri2 Adaa8905 yarın inşallah seninde kop koyu test fotonu görürüz inşallahhhhhhh 🤲🏻🤲🏻 Dua edilecem sana canım
denizinprensleri2 Adaa8905 canım bence sen hamilesin eğer iğne günü de sayarsak 15. Gün yapıyor doktor bana o 14 . Günü yap demişti çıkmazsa zaten o gün adet olursun demişti