Homozigotmutant hayrlısı ınsallah bızlerede dua edın artık kafayı yıcem tum sancılarımda ha basladı ha baslıycak derken gercek sancıda gaz sancısı yalancı sancı dıye anlamıycam 😞etraftakıler ıse goren arayan soran ıcınde mi buyutucen dıyo psıkolojım bozuldu hergun arayan ark açmıyorum dogurmadın kı gene demelerı 😞gecenlerde hıc bırının telıne bakmadım ark ablamlar vs ayaklanmıslar doğurdum dıye 😂dua edın vahım durumdayım 😊ıns bız bekleyenlerde muradımıza ererız 🙏