ilknur53 Homozigotmutant daha biz 38 haftalikken bile.soruyorlar yaa her arayan soran kisi bnde sikildm artk sanki gundemnde ben varm
mrvdrmz Homozigotmutant bizde 38 haftamızdayız oğluşuma gel dedikçe daha çok yayılıp yatıyor bende daha hiç bişe demiyorum 😂😂🙈
Gamzeliigelinn 39 olduk ama su falan bişey yok acayip alt taraf ağrısı çekiyorum yürüyemiyorum yatamıyorım artık dayanışmak gibi değil
Fatma_kahve Homozigotmutant canik ağrın sancin var miydi yoksa hic bsey yokken bir anda mi geldi nisanin
2melek Haziran bebekleri gelmeyi düşünmüyolar 😕39+4 üz hiç bu kadar bekleyeceğimi tahmin etmiyordum 24.haftadan beridir erken doğum tehlikem vardı herşey hazırda bekleyip durduk 40.haftayı bulmak istemiyorum inşallah bir gece ansızın gelirler😀
SinemGeer Bi de bunlar iyi günlerin ne kadar geç o kadar iyi diyenler neden daha doğurmadın diyor 🙄 36+3 üm beni gören komşular yolda doğurucan çıkma artık dışarı diyorlar bi de.