Homozigotmutant 39+4 den merhaba biz de hala bi belirti yok. Artık annem eşim dışımda kimseye cevap vermiyorum telefonda tek soru doğurdun mu ???? Merhaba nasılsın bile yok cevap vermiyorum mesajları okumadan siliyorum oh 😌
Zeynepmom Homozigotmutant hahah 😂😂 bu haftalara gelince çok mutlu olurum sanıyordum milletin baskısından tadını çıkaramıyoruz 😑
1987gokce Homozigotmutant gelmedi mi Gökçe hanim 😍 kızımız Nazlı demek ki maşallah ona annesi iyice sabırsızlanın istiyor demek ki 💕
Beyza12344 Homozigotmutant ben de daha dogurmadım diye acıyorum 🤣🤣37 hafta bitiyor daha vakıt var ama insanlar benden sabırsız, 😂😂
Fatma_kahve Homozigotmutant biz seninle aynıyız . Çevremdeki herkes doğuruyor sen bari benden once dogurma psikolojim bozuluyor 😄
Zeynepmom Homozigotmutant canın Benin karnım sürekli sert ama sancı Yok hastaneye gitmelimiyim aynı haftayız normal mi
Nrn Homozigotmutant 39+5 hala dogmadı ve herkesın arayıp sormasından neden hala sezeryan olmadın diyip ne kadar olmsuzluk var saymasından sıkıldım en güZli yanlız olmak ☺️
Denizim Homozigotmutant aynen dun doktorda hic acilman yok diyince iyice moralim bozuldu 39.haftadayiz 40 gecicez bu gidisle🤦♀️
Arya92 39+5bugun de doguramayanlara merhaba Akşamı ettik yine kızlar😂 geceleri hiç sevmiyorum ya gece dogurmaktan korkuyorum 🤣🤣dogmazsa p.tesi günüm doluyor doktor ilk defa alttan muayene edip neden doğmuyor bakarız karar veririz dedi 🤷
Denizim Homozigotmutant merdiven inip cikiyorum bu hafta ama ev tasidim ben 3haftadir hic oturmadim yinede acilma olmamis