Canipek7 Seherucr bende 34 haftayım Agrılarım kasılmalarım oluyor bol bol dinlenmeye bakın bu hafta ve sonrası çok dikkat etmek gerekiyormuş rabbim haftasında sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin
Busra3509 Seherucr ben hic girmedim. Persembe kontrol var bekliyim dedim Ama insan korkuyor vaktiylr gelseler bari ya Daha cok erken😪
EliMehdimom Dun geceden sancilarim var simdi hastanedeyim 36+2 haftalik bebeyim amma doktorum burada bir kac gun qal serum falan yapildi 37 haftaya alacaklar bebeyi insallah dua edin bana kizlar🙏
Sadu44 Seherucr benimde o haftalarda sancım çok oldu ilaçla durdurdular çok şükür şimdide 38+4 deyim ne sancı var ne başka bsy sizinde sağlıkla vaktinde gelir inşallah bebeğiniz ilaç falan verilmedimi
Seherucr Sadu44 amin insallah sagolun . Verilmedi nöbetçi doktor vardı sabah kendi doktoruna gel daha iyisini bilir doktorun dedi .
Seherucr Zhrblt adet sancısı hicbir şey değildi yanında yürüyemiyorum sanci girince gözümden yaş geliyordu . Karnımın sol alt kısmından belime doğru yayiliyodu şuan iyiyim ara ara yokluyor korkuyorum
Bahardali Seherucr şimdikinde 27. Haftadayım bunda bile artık şimdi doğsa diye korkmuyorum. Onlar çok güçlüler merak etmeyin.
Seherucr Busra3509 hayırlısı olsun inşallah çok şiddetli sanciniz yoksa bekleyin ama duramayacak kadarsa bi gidin isterseniz.
Sadu44 Seherucr ilk defa rastladım böyle bir duruma genellikle verilir diye biliyorum kızımdada böyle olmustı arkadaşlarıöda vs de.. drunuza haber verdiniz mi peki?
Busra3509 Seherucr dayanmaya calısıyorum hastaneler de cok mikrop yuvası gitmek istemiyorum ama Dayanamazsam mecbur gidicem. Ama cogu kisi bu haftalar bunları yazmıs baksanıza 🥴🥴🥴
Seherucr Busra3509 aynen öyle her yer virüs kayniyo ama yapıcak pek bisey yok sağlık sonuçta Allah yardımcınız olsun 🌸
Ozge0634 Aslanannesiayse evet bi hafta küvezde kaldı ilk gün sadece solunum sıkıntısı oldu sonra olmadı ama beslenmesini düzene sokmak için 6 gün daha yatırdılar