Seherucr Sancınız düzenli mi çıkmıştı nst de. Düzenli çıkmadığı müddetçe sıkıntı yok çünkü. Bende geçen hafta aynı sorunu yaşadım 34. Haftamdı düzenli 10 dk da bir sancı çıkınca yatış verdiler 1 gece. Şuan evde devam ediyorum tedaviye ilaçlarla sürekli yatmam gerektiğini söyledi doktor. 35. Haftamdayım şuan bakalım hepimiz için hayırlısı olsun, zamanında doğsunlar inşallah 😊🙏