Güzel anneler Allah rızası için bizim içinde dua eder misiniz . 34 haftalığız sancılandım nst de sancı cıktı yarın sabah kendi doktoruma gidicem inşallah bi aksilik olmaz. Daha çok erken korkuyorum sezeryanliyim bide. Dua edin sağ salim kavuşalım yavrumla zamanında 😔