_hasret- rahatlayın bana bi arkdasim dışında herkes cok zor dedi sezaryani sadece bi arkdasm gözümde büyüttgüm kadr degilmis dedi
digerleri işte yürüyemedm cocugu kaldıramadım falan dediler ağrıları cok olmus o dogrudur belki bilemem ama ben cocıgu ikinci gün kendim alıp koydum beşige benim icin en zoru bayılana kadar ki andı😄heycandan patlicaktm genel anestezi oldu bende o ana kadr cok zordu
sorası ben kolayda uyanmısım 1 saatde herşeu bitmisti kızım kucagimdaydi.. herkesin acı eşiği farklıdır illaki ama gerçekten dayanılcak bisey☺️