2 Normal 1 Sezeryan Doğum Yapmış Biri Olarak Kesinlikle Normal Doğum Bence. İkisini Tattığım İçin Diyorum İlk Çocuğumda Çok Dikişim Vardı Buna Rağmen Sezeryandan Kat Kat Daha İyiydim. Normal Doğum Evet O An Zorluyor Ama Sonrası Çok Rahat Ayağa Kalkabiliyordum. Dipnot Düşeyim Canım Kesinlikle Çok Tatlı Değil 10 Cm Açıklığa Sancıya Direnen Biriyim. Sezeryan Tercihim Olmadı Bebeğim Ters Geliyor Diye Acil Sezeryana Alındım.