irmsm çoğu sezaryen hikayelerinde okudum bebeği çıkarırken karnıma batırdılar acı hissettim filan diye ben kızım ne ara cıktı onu bile bilmiyorum hiç anlamadım Bi anda ağlama sesini duydum 😂
Sondayı da takarken de acı olmadı cıkarırkende hele cıkarırken Bi anda anlamıyorsun bile hiç adet döneminde tampon kullandın mı aynı onu cıkarır gibi sadece görüntüsü insanı korkutuyor uzun sopa gibi şey😂😂