Cansu60 4 temmuzda evlendim 1 yıl olacak artık neredeyse . Kuzenimle evlendim mutluyum ikimizde severek evlendik neredeyse 5 yıl olacak birlikteligimizin. Diyarbakirdan hataya gelin geldim ilk aylar aşırı zor geçti benim icin hep ağlıyordum özellikle annemi çok ozluyordum . Bide annem buraya geldi bikac gün oldu işte iyiyim şükür