Aysun1983 Merkun daha önce erken sonlanan bir gebelik yaşadım 67 ile hamile kalmıştım ve diyetisyene gittim bana ilk 5 ay kilo verilebilir ama 5. Aydan sonra kilo almamız gerekiyor demişti sanırım haftalık yarım kilo demişti şimdi onu hatırlayamıyorum açıkçası arkadaşım 15 kilo verdi diyence merak ettim teşekkür ederim 🤩
Derinin-annesi Gizem957 takılmaaa artık yaa cok üzülüyorum seni böyle görünce tuzu kestıgın iyi olmus ben en son negatif cıktı kacak.
Gizem957 Derinin-annesi ayy birbirimize dua edelim insallah sag salim kucağımıza alırız bebeklerimizi zamanında
Krtalzyn Gizem957 ben doktoruma sorunca kiloyu yiyememeyi oda brnm eşim 64 le hamile kalmıştı 60 la doğuma girdi demişti senn kilonla orantılı değil bebek kilosu bazıları kendisi 20 kilo flan alınca bebekte 5 kilo flan olcak sanıyo
Derinin-annesi Gizem957 Merak etmeee kacıncı haftaya geldık artık.İçini ferah tut.Zamanında alacagız kucagımıza🌸
Merkun Aysun1983 vallahi ben çok şeye hayret ediyorum. Herkesin vücudu aynı değil o yüzden burdaki hanımlarda strese giriyor ona üzülüyorum kendimizi hiç bi zaman başkalarıyla kıyaslamamız gerekiyor
Busehnm Gizem957 sanmam, oyle bir bağlantı olsa çok kilo alan annelerin bebekleri de cok kilolu dogardi ama öyle olmuyor
Aysun1983 Merkun katılıyorum sana çok haklısın bende anlam veremiyorum kimi gebelikte alır emzirirken verir kimi gebelikte almaz emzirirken alır değişiyor yapısal bir durum asla kilo mu dert etmem yıllar sonra onca düşük sonrası 2. Kez anne olmuşum kiloyu takamıcam kafaya 😍doğsun verilir 3-5 kilonun lafı olmaz 😜
Hayalleredogru Gizem957 canım bende geçen 4 hafta önce bir kilo vermiştim şimdi 4 haftadırda kilo almıyorum 30 haftalığız bebekte iyi
Umbilik Gizem957 Her hafta bir kilo alacaksak, herkesin +40la doğuma gitmesi lazım. Normal beslendiğinizden 300 kcal fazla beslenmeniz yetiyor 4-7.aylar arası, sonrasında biraz daha arttırılabilir ama sağlıklı yiyeceklerden.
Umbilik Gizem957 O da çok ki +10 kilo demek bir de 30a kadar alınan olacak. Genel olarak 9-12 arası ideal diyorlar. Ben geçecek gibiyim ama tuzu kesmeye çalışsam da yine fazla tüketiyorum ödem sıkıntım var.
Tugce0133 Gizem957 Canım ben ilk gebeliğimden 6 kilo verdim doktor bebeğin kilo vermediği sürece hiç bir sıkıntı yok dedi ☺️
Gizem957 Umbilik kaç haftalık sın ki bende de ödem var birden şişiyo bazen kendiliğinden iniyo anlamıyorum