Gizem957 merhaba bende 63 kiloydum 61 e düşmüşüm merak etmeyin bebeklerimiz sağlıklıdır inşaALLAH bende Cuma günü gidicem,şöyle düşünün gebeliğinin ilk haftası çok fazla kilo veren anne adayı var ama Bebek bir şekilde besleniyor siz beslenmenize dikkat edin bir şey olmaz inşaALLAH sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 🌸🙏🏻