Minnosunannesiii Danlacan asla özleyeceğim düşünmüyorum 🤣🤣 gece bulantı ilacımı içmemişim sabah Bi uyandım ayy aman allahım artık bebek doğacak halaaaa çekiyorum
Tugba97 Danlacan son 59 zaman geçmek bilmiyor birazda heyecan var tabi 😄 Bakalım bekliyoruz minik prensesimizi 🥰🐣
Danlacan bebisini-bekliyor kesinlikle katılıyorum hatırlamak bile istemiyorum 😬ilk 3 ayım yıl gibi geçti sonrası ışık hızıyla 😂 son aylarda başladı yine bulantılarım ama artık sona yaklastıgımdan mıdır nedir yıkılmadım ayaktayım diye direniyorum 😆
bebisini-bekliyor Danlacan bence de son zamanlar diyedir artık biraz stres ten de bulanır bişey kalmamış saglıkla gelsin inşallah
[silindi] Danlacan anaaaaammmmmm sağlıkla gelsin sıhhatle gelsin huzurla gelsin annesi birimde son 18🥰🥰🥰
Merinosunannesii Danlacan kimisi diyor son zamanlar geçmiyor diye o kadar geçiyor ki Bi bakmışsın bebişin kucagında benim meleğimde yanımda mışıl mışıl uyuyor😍
Danlacan Merinosunannesii valla bende öyle diyordum bu günler geçer mi diye ama öyle bir geçiyor ki 🥲 ne güzel sen kavuşmuşsun maşallah 🤩🧿
[silindi] Danlacan evet canım bitti şükür 🥰🥰🥰sağlıkla alalım kucağımıza rabbim yokluklarını göstermesin 🥰🥰🥰🤲🤲🤲
Edakuz58 Danlacan evet canim tamda ertesingün pijama takimimi yeni almstm almasaydim ortada kalacaktm😅