[silindi] Danlacan evet canım bitti şükür 🥰🥰🥰sağlıkla alalım kucağımıza rabbim yokluklarını göstermesin 🥰🥰🥰🤲🤲🤲
Danlacan Rabiacelebi sen bensin 😂 bu neyin rahatlığı bilmiyorum çamaşırları bile makinenin önüne koydum bekliyor öyle 🙈 sancıdan bazen yürüyemiyorum bile iki gündür resmen çocuğu şeyde hissediyorum 😅
YagmurAnnesi Danlacan ayy aynıyız son 30 😍😍 sağlıkla gelsinler inşallah. ayy 2. Hamileliğim ama her lavaboya gittiğimde nişan geldi mi leke var mı diye baka baka kafayı yicem 😂😂😂😂😂
Danlacan YagmurAnnesi bir de beni düşün ilk hamileliğim ve hiç bir bilgim fikrim yok her an evde falan doğururum diye korkuyorum 😂 doğumun bu kadar kolay ve çabuk olacağına inanmam ayrı bir olay tabi 😂🙈
en_guzel_emanetlerim Danlacan bizimde son 47 🥰 erken doğum erken dogum dediler yatarak dayanmaya çalışıyorum inşallah vaktinde gelir kızım şuan 33+3 gün az daha kalsın içerde zilli
Gamzeliikizlerr Danlacan 27 kaldı ama bu aksam yatisim olabilir kontrole gidicem aksam bakalim son 1 de olabilir. Ikiz gebelik gelsin artık gelmekte olanlar banada … 😁🥰💜💜
YagmurAnnesi Rabiacelebi sancı mı bilmiyorum ama vajina batması ve kasıklarıma ağrı giriyor. Sanki pantolon sıkıyor gibi..