Danlacan Haftaya benim gibi heyecanlı mutlu umutlu güzel başlayan var mı? Son 30 u gördüm yaa tutuştum sabah sabah 😅😲👀 geri sayım başlasın o zaman 💃⏱ sizin şafaklar kaç hanım kızlar 😂
Minnosunannesiii Danlacan şafakkkk 21 atarsa doğan güneş mi ne diyorlar 🤣🤣🤣🤣 dün geceden beri hafif hafif sancım var bakarsın geceyw kucağıma alırım yavrucugumu ayyyyy görmediğim Birşeyi nasıl bu kadar özleyebilirim 🤣🤣 içimde deli gibi hasret var özlem var
Mehpeyker Engzlevlt şimdi size öyle geliyor. Zamanın akışına kendinizi bırakırsanız nasıl geçtiğini anlayamazsınız
bebisini-bekliyor Bizim de 98 kaldı cok sukur bulantılar gecınce gerisi gelmeye başladı o donem hıc geçmeyecek gibiydi 🙄
Danlacan bebisini-bekliyor kesinlikle katılıyorum hatırlamak bile istemiyorum 😬ilk 3 ayım yıl gibi geçti sonrası ışık hızıyla 😂 son aylarda başladı yine bulantılarım ama artık sona yaklastıgımdan mıdır nedir yıkılmadım ayaktayım diye direniyorum 😆