Ysmnordu öncelikle hamilesiniz. Ama öyle demelerinin nedeni henüz çok erken. Düşük dış gebelik boş gebelik vs vs olabilir. Lönk diye ümitlendirmek istemiyorlar. İnsanların başına neler geliyor hemen hamile diyemezler. Daha düzenli bir kese görmemiş yolk görmemiş rahimde var olan bebek görmemiş vs vs vs… Sonucunuz 3 gündeki srtış için ideal. Bence inşallah sorunsuz ilerleyecektir. Hamileliğin ilk haftaları malesef böyle 💕 hayırlı olsun