Ysmnordu
Canım benim beta; 43 ten 61 e çıkmıştı sonra birden 29 a düştü arkasından hemen regl oldum, bana da doktor bakıcaz falan dedi ama beta hcg düşünce olmadığını söyledi, maalesef yokmuş. Üstelik ben 2 ayda bir regl oluyordum her ay ümitleniyordum şimdi adet düzenleyici hap kullanıyorum bitince doktora gideceğim bakalım ne diyecek? 🥺 Rabbim isteyen herkese evlat nasip etsin sana, bana hepimize..💙