Kızlar son adet tarihim 21 mart ben 21 Nisan’da idrar testi yaptım ilki çok silik çıktı daha sonra erken gebelik testlerinden alıp ondan yapınca çift çizgi çıktı 21 Nisan akşamında kan verdim betam 46.47 çıktı daha sonra 3 gün sonra tekrar kan testi verdim 198 çıktı bugün aile hekimine gittik tam anlamıyla gebe diyemeyiz bu sonuca dedi çok üzüldüm tekrar kan aldılar sonuç akşama çıkacak bakalım ne olacak böyle olan var mı aranızda 🙁