Busra2706 Ezgihnm folik asit bulantı yapmaz. Folik asiti bıraksanızda bulantınız devam edecek. Ama ilk 3 ay çok önemli bir takviye bırakmamalısınız.
BuseVV Ezgihnm bence hiç öyle Dr lar la uğraşmayın. Araştırıp kliniği olan veya özelde ilgili Dr lara muayene olun. Kendinize sabit bir Dr seçin. Benim de dış gebelik riskim vardı başlarda gün aşırı kan vermem gerekiyordu beta değerleri için. Devletteki Dr bu kadar gelinmez diyip yollamıştı beni. O yüzden hiç takılmayın bunlara. Yola iyi bir Dr la devam edin mutlaka.
aannepandaa Rabia2934 çıkmadıysa şanslısınız.. ben ilk bebeğimi bu sebeple kaybettim. 2. Gebelikten 3 ay önce kullanmaya başlafım ve hiç aksatmadım. Şimdi elhamdülillh sağlıklı yavruö 18 günlük..
Maeulle Ezgihnm folik asitke alakalı değil kuşum kullanmayı asla bırakma doktorun bırak diyene kadar bebeğin için önemli
Anne_Karina Ezgihnm ne kullanıyorsunuz çünki gebyfoil omega 3 bendede bulantı yapmıştı doktorum folbiol verdi hiç bir sıkıntım yok çok şükür bulantı geçti
Esincil Ezgihnm folik asit gebe kalmadanki 3 ay ve gebe kaldıktan sonraki 3 ayda muhakkak içilmesi gerekiyormuş ben de bebek istediğinde doktora rütün kontrole gittim başlatmıştı sonra hamşle kaldım kullandım ilk zamanlar bende çok kustum midem bulandığı sürekli uyudum ama bu folik asit ten olduğunu düşünmüyorum değişen hormonlar çok etkiliyor. Doktoruma danışmadan bırakma bence ama tabi senin tercihin.
aannepandaa Rabia2934 anensefali teşhisi konuldu. Beyin gelişimi olmamıştı kafatasının içi boştu. Bununla beraber bel sırt ve omurilik oluşumu yoktu. 12.haftada sonlandırıldı. 2.gebeliğimde 3 ay önceden folik asit başladım. 10.haftada ben gelişimi belli oluyor. 10 hafta geçmek bilmemişti. Elhamdülillah şuan sağlıklı bebeğim..
Rabia2934 aannepandaa Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende de bi sorun çıkmaz
aannepandaa Ezgihnm 2.bebeğim şuan kucağımda uykuya direniyor. 😁 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.
Rabia2934 aannepandaa 23 haftalık şuan hiç de sormadım üçlü test yapıldı temiz dedi sadece bakalım bidaha gittiğimde sorarım
aannepandaa Rabia2934 birşey olsa söylenirdş zaten. Geçmiş sizin tehlikeli döneminiz. Ben 12.haftada 2litest için gittik. Ultrason cihazını karnıma koyar koymaz doktor bana bi baktı o an anladım bişey olduğunu. Yani siz şimdi sağlıkla kavuşmayı bekleyin. O süreç çoktan geçmiş.
Yoncaglseven Ezgihnm ilk 3 ay folik asit mecburi evet bende okumuştum folik asit içince bulanti oluyormuş çünkü her ilacın kişiden kişiye yan etkisi var. Ben 3 ay kullandım,bulantilarim da vardı,o ilaç sayesinde bebegim büyüdü.
Burcuseyy Ezgihnm eğer folik asit ten kaynaklaniyorsa gece uyumadan önce iç ben hep öyle yapardım bulantı yapmazdı ama tabi o haftalarda ilaçla ilgili olmayabilir