Ezgihnm sakın folik asiti bırakmayın. Onun yerine besinlerden günlük sağlayamazsınız. Düşünsenize günde 1 kg ıspanak yiyebilecek misiniz. Folik asit bebeğin beyin, sinir omurga gelişimini destekliyor. Eksikliğinde ciddi sıkıntılara sebep oluyor. Sizin bulantınız folikle ilgili değil. Hormonlarınızla alakalı. Dr lar genelde prilam öneriyor. 7-11.haftalar arası bulantılar normal.